• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۹:۲۰
  • کد خبر : 2180
  • چاپ خبر
شبکه گاز کشور در شرایط پایدار است

شبکه گاز کشور در شرایط پایدار است

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: شبکه گاز در شرایط پایدار قرار دارد و هیچکدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیست. محمدرضا جولایی مدیرعامل نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران درباره حمله دشمن امریکایی _صهیونی به تاسیسات گازی در جنوب کشور گفت: بخشی از واحدهای پالایشی ما دچار آسیب

مدیر نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران گفت: شبکه گاز در شرایط پایدار قرار دارد و هیچکدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیست.
محمدرضا جولایی مدیرعامل نظارت بر تولید شرکت ملی گاز ایران درباره حمله دشمن امریکایی _صهیونی به تاسیسات گازی در جنوب کشور گفت: بخشی از واحدهای پالایشی ما دچار آسیب شد مه خوشبختانه در طی این حملات کسی دچار اسیب نشده است وی بیان داشت:در حال حاضر همکاران ما در شرکت ملی گاز ایران با حضور کامل در منطقه مشغول عادی سازی شرایط هستند و الان تولید با شرایط ایمن در حال انجام است.
جولایی گفت:شبکه گاز در شرایط پایدار قرار دارد و هیچکدام از نقاط کشور دچار محدودیت ارسال گاز نیست و هموطنان اصلا نگران نحوه ارسال گاز و سوخت در کشور نباشند.وی افزود:آتش سوزی مهار شده است و همکاران ما تلاش می کنند تا واحدها را به شرایط تولید برگردانند و انشالله مشکل حل و به شرایط عادی بر می گردیم.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.