- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱:۵۱
- کد خبر : 1980 چاپ خبر
عبدالکریمی: بههیچ وجه نباید خیابانها را خالی کنیم
عبدالکریمی: بههیچ وجه نباید خیابانها را خالی کنیم
بیژن عبدالکریمی، جامعهشناس سیاسی گفت: به هیچ وجه نباید خیابانها را خالی کنیم و باید هستههای مقاومت تشکیل داده بشود. بیژن عبدالکریمی، جامعهشناس سیاسی در حاشیه تجمع مردم تهران در میدان ولیعصر (عج) خطاب به دانشجویان و مردم اظهار کرد: به هیچ وجه نباید خیابانها را خالی کنیم و باید هستههای مقاومت تشکیل داده بشود.
بیژن عبدالکریمی، جامعهشناس سیاسی گفت: به هیچ وجه نباید خیابانها را خالی کنیم و باید هستههای مقاومت تشکیل داده بشود.
بیژن عبدالکریمی، جامعهشناس سیاسی در حاشیه تجمع مردم تهران در میدان ولیعصر (عج) خطاب به دانشجویان و مردم اظهار کرد: به هیچ وجه نباید خیابانها را خالی کنیم و باید هستههای مقاومت تشکیل داده بشود.
وی افزود: دانشجویان باید در شرایط فعلی در آواربرداری و کمک به مردم میدانها را خالی نکنند.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0