• تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱:۵۱
  • کد خبر : 1980
  • چاپ خبر
عبدالکریمی: به‌هیچ وجه نباید خیابان‌ها را خالی کنیم

عبدالکریمی: به‌هیچ وجه نباید خیابان‌ها را خالی کنیم

بیژن عبدالکریمی، جامعه‌شناس سیاسی گفت: به هیچ وجه نباید خیابان‌ها را خالی کنیم و باید هسته‌های مقاومت تشکیل داده بشود. بیژن عبدالکریمی، جامعه‌شناس سیاسی در حاشیه تجمع مردم تهران در میدان ولیعصر (عج) خطاب به دانشجویان و مردم اظهار کرد: به هیچ وجه نباید خیابان‌ها را خالی کنیم و باید هسته‌های مقاومت تشکیل داده بشود.

بیژن عبدالکریمی، جامعه‌شناس سیاسی گفت: به هیچ وجه نباید خیابان‌ها را خالی کنیم و باید هسته‌های مقاومت تشکیل داده بشود.
بیژن عبدالکریمی، جامعه‌شناس سیاسی در حاشیه تجمع مردم تهران در میدان ولیعصر (عج) خطاب به دانشجویان و مردم اظهار کرد: به هیچ وجه نباید خیابان‌ها را خالی کنیم و باید هسته‌های مقاومت تشکیل داده بشود.
وی افزود: دانشجویان باید در شرایط فعلی در آواربرداری و کمک به مردم میدان‌ها را خالی نکنند.

منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.