• تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۸:۲۱
  • کد خبر : 3068
  • چاپ خبر
۱۴ واگن ملی امسال وارد خطوط مترو می‌شود

۱۴ واگن ملی امسال وارد خطوط مترو می‌شود

سال گذشته ۲ رام قطار ملی وارد خطوط مترو شد و مدیر عامل مترو می‌گوید که امسال هم قطارهای داخلی روی ریل مترو می‌آیند. قرارداد ۱۱۳ دستگاه واگن مترو داخلی بسته شد. مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه نعمت‌الله فرزان‌پور می‌گوید که امسال ۲ رام قطار (۱۴ واگن) وارد خطوط مترو می شود.سال گذشته

سال گذشته ۲ رام قطار ملی وارد خطوط مترو شد و مدیر عامل مترو می‌گوید که امسال هم قطارهای داخلی روی ریل مترو می‌آیند.
قرارداد ۱۱۳ دستگاه واگن مترو داخلی بسته شد.
مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه نعمت‌الله فرزان‌پور می‌گوید که امسال ۲ رام قطار (۱۴ واگن) وارد خطوط مترو می شود.سال گذشته ۲ رام قطار ملی وارد خطوط ۴ و ۶ مترو شد و تست های گرم آن انجام و استاندارهای لازم را به دست آوردند.
امسال نیز ۲ رام قطار جدید وارد خط ۲ و ۴ می شود و به گفته مدیرعامل مترو هر رام قطار روزانه ۱۵۰۰ مسافر را جابه جا می کند. همچنین به سمت انبوه‌سازی قطار ملی با کمک شرکت‌های دانش بنیان داخلی رفته‌ایم.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.