- تاریخ انتشار : شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۴ - ۸:۲۶
- کد خبر : 1811 چاپ خبر
وزیر علوم: برخورد با لیدرها در دستور کار قرار دارد
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با دانشجویان کوی دانشگاه تهران با تأکید بر صیانت از حرمت دانشگاه اعلام کرد برخورد با لیدرها و عوامل اصلی هنجارشکنیها در دستور کار قرار دارد و این اقدامات قابل اغماض نخواهد بود. جمعه ۸ اسفندماه سیماییصراف، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بههمراه معاون دانشجوییـفرهنگی و مسئولان مرتبط

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با دانشجویان کوی دانشگاه تهران با تأکید بر صیانت از حرمت دانشگاه اعلام کرد برخورد با لیدرها و عوامل اصلی هنجارشکنیها در دستور کار قرار دارد و این اقدامات قابل اغماض نخواهد بود.
جمعه ۸ اسفندماه سیماییصراف، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بههمراه معاون دانشجوییـفرهنگی و مسئولان مرتبط خوابگاههای دانشگاه تهران، با حضور در کوی دانشگاه تهران و در فضایی صریح و مطالبه محور، با جمعی از دانشجویان ساکن خوابگاه به گفتوگو نشست.
در این نشست، دانشجویان ضمن طرح دغدغهها و نقدهای خود، به طور مشخص نسبت به عدم برخورد قاطع با عوامل هنجارشکن از جمله افرادی که با اقداماتی نظیر آتشزدن پرچم و ایجاد آشوب، فضای دانشگاهها را از مسیر اعتراض به سمت اغتشاش سوق دادند گلایه کرده و سهلانگاری صورتگرفته در مواجهه با این رفتارها را مورد پرسش قرار دادند.
وزیر علوم در پاسخ، با تأکید بر ضرورت صیانت از حرمت دانشگاه، اعلام کرد که برخورد با لیدرها و عوامل اصلی این جریان در دستور کار قرار دارد و چنین اقداماتی قابلاغماض نخواهد بود.
کوی دانشگاه، در شب گذشته، صحنهٔ گفتوگوی مستقیم و بیواسطهٔ دانشجویان با وزیر علوم درباره دغدغههای جدی این روزهای دانشگاه بود.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0