• تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۹
  • کد خبر : 2315
  • چاپ خبر
نمایندگان استقلال به میناب رفتند

نمایندگان استقلال به میناب رفتند

نمایندگان باشگاه استقلال در چهلمین سالروز شهادت دانش‌آموزان بی‌گناه میناب، در این شهر حضور پیدا کردند.  وریا غفوری، کاپیتان و مربی سابق استقلال با همراهی پژمان ماندگاری مدیر رسانه‌ای و مهدی نوروزخانی مدیر حراست و افسر امنیتی باشگاه استقلال به نمایندگی از این باشگاه، امروز در مراسم چهلم دانش آموزان شهید میناب حضور پیدا کردند.نمایندگان

نمایندگان باشگاه استقلال در چهلمین سالروز شهادت دانش‌آموزان بی‌گناه میناب، در این شهر حضور پیدا کردند.
 وریا غفوری، کاپیتان و مربی سابق استقلال با همراهی پژمان ماندگاری مدیر رسانه‌ای و مهدی نوروزخانی مدیر حراست و افسر امنیتی باشگاه استقلال به نمایندگی از این باشگاه، امروز در مراسم چهلم دانش آموزان شهید میناب حضور پیدا کردند.نمایندگان استقلال ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، آمادگی این باشگاه را برای حمایت از این شهر و خانواده‌های شهدا را اعلام کردند.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.