- تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۳:۱۴
- کد خبر : 2193 چاپ خبر
نامه وزیر ورزش به اعضای بریکس: حمله به ایران را محکوم کنید
نامه وزیر ورزش به اعضای بریکس: حمله به ایران را محکوم کنید
وزیر ورزش از کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و وزاری ورزش کشورهای عضو بریکس، خواست تا حمله آمریکا و اسرائیل را محکوم کنند. وزیر ورزش با ارسال نامه ای جداگانه به کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و وزاری ورزش کشورهای عضو بریکس، از این دو نهادهای بین المللی خواست تا حمله آمریکا و اسرائیل به
وزیر ورزش از کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و وزاری ورزش کشورهای عضو بریکس، خواست تا حمله آمریکا و اسرائیل را محکوم کنند.
وزیر ورزش با ارسال نامه ای جداگانه به کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای و وزاری ورزش کشورهای عضو بریکس، از این دو نهادهای بین المللی خواست تا حمله آمریکا و اسرائیل به ایران را محکوم کنند. در بخشی از این نامه آمدع:گزارشها از پیامدهای انسانی بسیار تأسفبار این حملات ناجوانمردانه حکایت دارد: از جمله، حمله مستقیم به یک مدرسه که منجر به جان باختن بیش از ۱۶۵ دانشآموز کودک شده. همچنین حمله به یک سالن ورزشی و کشته شدن ۲۰ دختر نوجوان در حال تمرین والیبال، هدف قرار گرفتن اماکن ورزشی و تخریب زیر ساخت های مربوط به فدراسیونهای ورزشی و همچنین جان باختن دهها ورزشکار زن و مرد از دیگر رخدادهای تلخ و نگرانکننده این حملات وحشیانه بوده است.
در چنین شرایطی، انتظار میرود وزاری ورزش کشورهای عضو بریکس و کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در قبال چنین رخدادهایی موضعی قاطع اتخاذ نموده و با محکوم نمودن این جنایات غیرانسانی، در حمایت از صلح، عدالت و احترام به حاکمیت کشورها و حفاظت از غیرنظامیان بهویژه کودکان و ورزشکاران، تلاش نمایند.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0