- تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۸:۵۰
- کد خبر : 3291 چاپ خبر
مرگ سالانه ۲۰ هزار جوان در اثر حوادث ترافیکی
مرگ سالانه ۲۰ هزار جوان در اثر حوادث ترافیکی
وزیر بهداشت از مرگ سالانه ۲۰ هزار جوان بر اثر حوادث تصادفات ترافیکی خبر داد. محمد رضا ظفرقندی،وزیر بهداشت امروز در جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت گفت: این موضوع فقط کار یک دستگاه نیست و همه دستگاهها باید دست به دست هم بدهند. وی
وزیر بهداشت از مرگ سالانه ۲۰ هزار جوان بر اثر حوادث تصادفات ترافیکی خبر داد.
محمد رضا ظفرقندی،وزیر بهداشت امروز در جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت افزایش جمعیت گفت: این موضوع فقط کار یک دستگاه نیست و همه دستگاهها باید دست به دست هم بدهند.
وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان طبق قانون باید در همه استانها یک مرکز درمان ناباروری داشته باشیم که ما بیشتر از این میزان هم داریم.وزیر بهداشت یا تاکید بر اینکه باید در مسیر افزایش جمعیت عوامل مختلف را مورد توجه قرار داد،افزود: سالانه حدود ۲۰ هزار نفر از جوانان را در اثر تصافات و حوادث ترافیکی از دست می دهیم و این موضوع در مسیر افزایش جمعیت تاثیر گذار است.
ظفر قندی با اشاره به اجرای سند توانبخشی در نظام سلامت،ابراز کرد: هدف این است تا از بروز حوادث و مشکلات مربوط به این حوزه و بیماران پیشگیری کنیم و در مرحله درمان بهترین اقدام را کرده و در نهایت آن را دنبال کنیم.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0