- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۴ - ۵:۱۱
- کد خبر : 2038 چاپ خبر
قرارگاه خاتمالانبیا: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به آتش میکشیم
قرارگاه خاتمالانبیا: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به آتش میکشیم
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا گفت: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به زیرساختهای انرژی و بنادر ایران به آتش میکشیم. سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا گفت: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به زیرساختهای انرژی و بنادر ایران به آتش میکشیم.متن بیانیه سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا به شرح ذیل است: بسم الله
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا گفت: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به زیرساختهای انرژی و بنادر ایران به آتش میکشیم.

سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا گفت: نفت و گاز منطقه را با کوچکترین حمله به زیرساختهای انرژی و بنادر ایران به آتش میکشیم.متن بیانیه سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتمالانبیا به شرح ذیل است:
بسم الله قاصم الجبارین فَمَنِ اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ فَاعْتَدُوا عَلَيْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَىٰ عَلَيْكُمْ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِينَ(۱۹۴ بقره
به دولت متجاوز و کلیهٔ همپیمانان آن اخطار میکنیم کوچکترین حمله به زیرساختهای انرژی و بنادر جمهوری اسلامی ایران پاسخ کوبنده و ویرانکننده ما را به دنبال خواهد داشت.
در صورت چنین تجاوزی همه زیرساختهای نفت و گاز منطقه که آمریکا و همپیمانان غربی در آن ذینفع هستند به آتش کشیده میشود و نابود میگردد.
وَمَا النَّصرُ إِلّا مِن عِندِ اللَّهِ العَزيزِ الحَكيمِ
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0