• تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۰
  • کد خبر : 2731
  • چاپ خبر
فارس من| عدم کسر مقرری ماه اول دانشجومعلمان تخلف است

فارس من| عدم کسر مقرری ماه اول دانشجومعلمان تخلف است

در حالی که دانشجومعلمان می‌گویند در نحوه کسر مقرری ماه اول، سلیقه‌ای عمل شده است، آموزش‌وپرورش می‌گوید کسر مقرری ماه اول، بر اساس قانون است. «در فروردین امسال، بیشترین مبلغ کسر شده از حقوق دانشجومعلمان، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است، در حالی که از برخی دانشجومعلمان هم هیچ مقرری‌ کسر نشده است» این

در حالی که دانشجومعلمان می‌گویند در نحوه کسر مقرری ماه اول، سلیقه‌ای عمل شده است، آموزش‌وپرورش می‌گوید کسر مقرری ماه اول، بر اساس قانون است.
«در فروردین امسال، بیشترین مبلغ کسر شده از حقوق دانشجومعلمان، ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است، در حالی که از برخی دانشجومعلمان هم هیچ مقرری‌ کسر نشده است» این را سردبیر پویش کسر مقرری از حقوق دانشجومعلمان علیرضا خورشیدی می‌گوید.هر ساله در فیش حقوقی فروردین‌ماه کارمندان صندوق بازنشستگی کشوری، مبلغ افزایش حقوق حکم جدید با عنوان مقرری ماه اول کسر می‌شود که دانسجومعلمان می‌گویند این مبلغ نباید از دانشجویان کسر شده یا قسطی کسر شود.
این موضوع در حالی است که سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش علی فرهادی به خبرنگار فارس می‌گوید که «کسر مقرری ماه اول بر اساس قانون است و اگر به حساب صندوق بازنشستگی کشوری واریز نکنیم تخلف مالی است. چون از دانشجومعلمان کسورات دیگر مانند ۴۵ درصد یا ۱۵ درصد هم کسر می‌شود، مجموع کسورات آنها متفاوت است.
پایان پیام/
منبع خبرگزاری فارس

برگزاری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.