• تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۴۰
  • کد خبر : 2862
  • چاپ خبر
عبدی: هدف ما ساختن یک تیم ملی قدرتمند از طریق تیم امید است

عبدی: هدف ما ساختن یک تیم ملی قدرتمند از طریق تیم امید است

سرمربی تیم ملی فوتبال امید توضیحاتی درباره انتخاب خود برای این پست ارائه کرد. حسین عبدی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی امید، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم افتخار می‌کنم در چنین جایگاهی برای جوانان کشور فعالیت می‌کنم. شاید نقش کوچکی به من داده شده باشد اما این مسئولیت اهمیت بسیار زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال امید توضیحاتی درباره انتخاب خود برای این پست ارائه کرد.
حسین عبدی پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی امید، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم افتخار می‌کنم در چنین جایگاهی برای جوانان کشور فعالیت می‌کنم.
شاید نقش کوچکی به من داده شده باشد اما این مسئولیت اهمیت بسیار زیادی دارد.
این مأموریت به من محول شده و خوشحالم که در این مسیر قرار گرفته‌ام.
سرمربی جدید تیم امید درباره پذیرش این مسئولیت افزود: قبلاً هم چنین پیشنهادی داشتم اما در شرایط فعلی، مهم این نیست که دوست داشتم یا نه؛ بلکه موضوع اصلی، وظیفه سنگین ملی است.
زمان کمی در اختیار داریم و باید شبانه‌روز تلاش کنیم تا وظیفه خود را به بهترین شکل انجام دهیم.
عبدی با اشاره به اهداف خود در تیم امید تأکید کرد که نگاهش تنها به نتایج کوتاه‌مدت محدود نیست و برنامه‌ای بلندمدت برای ساختن آینده فوتبال ایران دارد.سرمربی امیدهای ایران در این خصوص، گفت: در گفت‌وگوهایی که با مسئولان فدراسیون و وزارت ورزش داشتم، تأکید کردم اگر فقط هدفی کوتاه‌مدت مدنظر باشد، شاید افراد دیگری مناسب‌تر باشند.
اما با حمایت همه‌جانبه خانواده فوتبال، به‌ویژه مردم عزیز کشورمان، می‌توانیم کارهای خوبی انجام دهیم تا لبخند را به مردم هدیه کنیم.او همچنین به ثمرات پروژه بازیکن‌سازی در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: تعدادی از بازیکنان این تیم اکنون در تیم ملی بزرگسالان حضور دارند و این موضوع برای من بسیار ارزشمند است.
توانستیم با پروژه‌ای که همراه مسئولان فعلی فدراسیون آغاز شد، در مسیر بازیکن‌سازی موفق عمل کنیم.
وی تاکید کرد: از مهدی تاج و اعضای هیئت‌رئیسه قبلی و فعلی تشکر می‌کنم که از این پروژه حمایت کردند تا بتوانیم در جام جهانی زیر ۱۷ سال بدرخشیم و در رده جوانان هم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.
امروز نزدیک به ۴۰ بازیکن از آن نسل در لیگ برتر حضور دارند و تعدادی از آنها نیز به تیم ملی بزرگسالان رسیده‌اند.
امیدوارم تیم ملی در جام جهانی هم موفق باشد.
سرمربی تیم امید در ادامه از حمایت مدیران فدراسیون فوتبال نیز قدردانی کرد و گفت: آنها با آرای بالا این فرصت را فراهم کردند تا این مسئولیت سنگین را بر عهده بگیرم. همچنین از دبیرکل و نواب رئیس فدراسیون نیز تشکر می‌کنم.
برای تحقق رویای المپیک، نیاز به حمایت همه‌جانبه آنها داریم.عبدی همچنین خطاب به مردم ایران اظهار داشت: از مردم عزیز کشورم هم از می‌خواهم به من فرصت و رخصت بدهند تا بتوانم در این مسیر موفق شوم.
بدون حمایت مردم، رسیدن به اهداف بزرگ دشوار خواهد بود.
وی درباره برنامه‌های آینده تیم امید نیز توضیح داد: از ۲۸ اردیبهشت وارد اردو می‌شویم و سپس خودمان را برای برگزاری بازی‌های دوستانه بین‌المللی آماده خواهیم کرد. هدف ما ساختن تیم ملی قدرتمندتری است.
نگاه ما به بازی‌های آسیایی ناگویا، بخشی از مسیر موفقیت و آماده‌سازی برای حضور در المپیک ۲۰۲۸ است.او در پایان با تأکید بر اهمیت تحقق رؤیای حضور در المپیک خاطرنشان کرد: رویا را باید به واقعیت تبدیل کنیم.
اگر اکنون این مسیر را طی نکنیم، پس چه زمانی باید این اتفاق رخ دهد؟ هدف اصلی من المپیک است و با تمام وجود برای آن تلاش می‌کنم. می‌خواهیم بازیکنانی تربیت کنیم که با عملکرد مناسب در بازی‌های آسیایی ناگویا، مسیر بهتری را برای رسیدن به المپیک و رقم زدن اتفاقات خوب طی کنند.
او پس از انتخابش لیست اولیه این تیم متشکل از ۵۰ بازیکن را جهت ثبت نام آغازین در بازی‌های آسیایی ناگویا ژاپن ارائه کرد.
سرمربی تیم ملی زیر ۲۳ سال فوتبال ایران با توجه به قوانین برگزاری مسابقات که اجازه حضور بازیکن بزرگسال را به طور محدود می‌دهد اقدام به معرفی گرفت ۵۰ نفر کرد تا آنها را در نخستین دوره تمرینی این تیم که از ۲۸ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد مورد ارزیابی فنی قرار دهد.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.