• تاریخ انتشار : شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۵:۱۴
  • کد خبر : 3029
  • چاپ خبر
صداوسیما خورشیدی می‌شود

صداوسیما خورشیدی می‌شود

سازمان صداوسیما در قالب تفاهم‌نامه‌ای صاحب نیروگاه خورشیدی خواهد شد. تفاهمی میان وزارت نیرو و سازمان صداوسیما منعقد شده که در قالب آن ۴۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی برای پشتیبانی سازمان صداوسیما ساخته خواهد شد.پیش از این صداوسیما با اتصال به شبکه برق، انرژی خود را از مسیر نیروگاه‌های کشور تامین می‌کرد. ارزش این نیروگاه خورشیدی

سازمان صداوسیما در قالب تفاهم‌نامه‌ای صاحب نیروگاه خورشیدی خواهد شد.
تفاهمی میان وزارت نیرو و سازمان صداوسیما منعقد شده که در قالب آن ۴۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی برای پشتیبانی سازمان صداوسیما ساخته خواهد شد.پیش از این صداوسیما با اتصال به شبکه برق، انرژی خود را از مسیر نیروگاه‌های کشور تامین می‌کرد.
ارزش این نیروگاه خورشیدی ۱۳ میلیون دلار برآورد شده اما صداوسیما بناست به جای پرداخت پول، در قالب ساخت برنامه جهت گسترش انرژی خورشیدی هزینه آن را تسویه کند.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.