- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۸:۲۷
- کد خبر : 2784 چاپ خبر
شهریه خدمات مستقیم مدارس غیردولتی عودت داده میشود
شهریه خدمات مستقیم مدارس غیردولتی عودت داده میشود
جمعی از خانوادهها نسبت به شهریه مدارس غیردولتی در ایام مجازی شدن مدارس گلایه دارند اما آموزشوپرورش میگوید که بر عودت شهریه اضافی مدارس نظارت دارد. «برخی خدمات را دانشآموزان مستقیم از مدرسه غیردولتی میگرفتند که در ایام آموزش مجازی محروم شدند و باید شهریه آنها بازگردانده شود» این را مدیرکل آموزشوپرورش شهر تهران مجید
جمعی از خانوادهها نسبت به شهریه مدارس غیردولتی در ایام مجازی شدن مدارس گلایه دارند اما آموزشوپرورش میگوید که بر عودت شهریه اضافی مدارس نظارت دارد.
«برخی خدمات را دانشآموزان مستقیم از مدرسه غیردولتی میگرفتند که در ایام آموزش مجازی محروم شدند و باید شهریه آنها بازگردانده شود» این را مدیرکل آموزشوپرورش شهر تهران مجید پارسا میگوید و فوق برنامهها، ناهار و میان وعدهها را از جمله این خدمات ذکر میکند.
در سال تحصیلی جاری، دانشآموزان ۳ ماه آموزش مجازی و دو هفته تعطیلات غیرمترقبه داشتند و در حال حاضر هم به دلیل شرایط کشور، اموزشها به صورت غیرحضوری در بستر شاد ارائه میشود.
به گفته پارسا، با توجه به اینکه اکثر مدارس غیردولتی، شهریه را به صورت اقساط دریافت میکنند ممکن است اصلاً این هزینهها دریافت نکرده باشند ولی اگر دریافت کرده بودند، باید عودت دهند و آموزشوپرورش هم نظارت خواهد کرد.
پایان پیام/
منبع خبرگزاری فارس
مطالبه
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0