• تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۸:۳۰
  • کد خبر : 2787
  • چاپ خبر
شلیک آمریکا به‌سوی یک نفتکش ایرانی

شلیک آمریکا به‌سوی یک نفتکش ایرانی

سنتکام اعلام کرد که به یک نفتکش ایرانی در دریای عمان شلیک کرده است. گسنتکام اعلام کرد که امروز بعدازظهر به سمت یک نفتکش ایرانی شلیک کرده است.بنا بر اعلام نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) این نفتکش که «حسنا» نام دارد، بدون محموله در حال تردد در آب‌های بین‌المللی به سمت یکی از بنادر ایران

سنتکام اعلام کرد که به یک نفتکش ایرانی در دریای عمان شلیک کرده است.
گسنتکام اعلام کرد که امروز بعدازظهر به سمت یک نفتکش ایرانی شلیک کرده است.بنا بر اعلام نیروهای فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) این نفتکش که «حسنا» نام دارد، بدون محموله در حال تردد در آب‌های بین‌المللی به سمت یکی از بنادر ایران در دریای عمان بوده است.
سنتکام مدعی‌ست که پس از چند بار هشدار، نیروهای آمریکایی با شلیک چند گلوله از توپ ۲۰ میلیمتری یک فروند جنگنده اف/ای-۱۸ سوپر هورنت که از ناو هواپیمابر آبراهام لینکلن به پرواز درآمده بود، سکان کشتی را از کار انداختند و اکنون حسنا دیگر در حال حرکت به سمت ایران نیست.
موقعیت‌یاب خودکار (AIS) این کشتی ۱۹ روز خاموش بود و ساعاتی پیش، آخرین بار در نزدیکی هند سینگال ارسال کرده بود.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.