- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۲:۱۰
- کد خبر : 2306 چاپ خبر
سردار رادان: ۷۰ درصد سازمان رزم دشمن را متلاشی کردیم
سردار رادان: ۷۰ درصد سازمان رزم دشمن را متلاشی کردیم
در ۴۰ روز شرایط جنگی کشور، عناصر وابسته به دشمن درصدد ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور بودند؛ پلیس میگويد که با همراهی مردم و تلاش مأموران عوامل خودفروخته را دستگیر کردیم. فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان میگوید که توانستیم سازمان رزم دشمن را حداقل تا ۷۰ درصد متلاشی کنیم. دو روز پیش
در ۴۰ روز شرایط جنگی کشور، عناصر وابسته به دشمن درصدد ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور بودند؛ پلیس میگويد که با همراهی مردم و تلاش مأموران عوامل خودفروخته را دستگیر کردیم.
فرمانده کل انتظامی کشور سردار احمدرضا رادان میگوید که توانستیم سازمان رزم دشمن را حداقل تا ۷۰ درصد متلاشی کنیم.
دو روز پیش هم یک شبکه بزرگ و طراحی شده سازمان اطلاعاتی دشمن شامل عناصر وطن فروش و خائن به مردم در ۲۵ استان شناسایی و در عملیاتهایی منسجم و هماهنگ، تعداد ۸۵ نفر از این مزدوران دستگیر شدند.
نیروهای مسلح، مطیع محض و گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا بوده و تا پیروزی قطعی در خیابان ها و میادین خواهند ماند؛ سردار رادان میگوید که با حضور مردم در صحنه و ایجاد فراغت برای ماموران، نیروهای مسلح توانستند سازمان رزم دشمن را متلاشی کرده و این افراد را دستگیر کرده و انشاالله به دستگاه قضا معرفی خواهیم کرد.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0