• تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۵:۰۸
  • کد خبر : 2945
  • چاپ خبر
روایتی از عصبانیت شهید رئیسی نسبت به عدم پاسخگویی سخنگو به یک دانشجو

روایتی از عصبانیت شهید رئیسی نسبت به عدم پاسخگویی سخنگو به یک دانشجو

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، در نشست با دانشجویان، خاطره‌ای از عصبانیت شهید سیدابراهیم رئیسی به دلیل پاسخ ندادن به سوال یک دانشجو را ذکر کرد.  شهید سیدابراهیم رئیسی در دوران مسئولیت خود در دولت و پیش از آن، همواره دیدارهای متعدد و صمیمانه‌ای با دانشجویان داشت و با حوصله و دقت به سوالات

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم، در نشست با دانشجویان، خاطره‌ای از عصبانیت شهید سیدابراهیم رئیسی به دلیل پاسخ ندادن به سوال یک دانشجو را ذکر کرد.
 شهید سیدابراهیم رئیسی در دوران مسئولیت خود در دولت و پیش از آن، همواره دیدارهای متعدد و صمیمانه‌ای با دانشجویان داشت و با حوصله و دقت به سوالات متعدد و گاه تند آن‌ها پاسخ می‌داد؛ رویه‌ای که نشان‌دهنده باور عمیق این شهید به ضرورت پاسخگویی بی‌واسطه به نسل جوان و شفافیت در برابر نقدهای نظام بود.
در همین راستا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم در یکی از نشست‌های خود با دانشجویان با اشاره به خاطره‌ای از حضورش در دانشگاه فردوسی مشهد برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان گفت: در این نشست یک دانشجو ۷ تا ۱۰ سوال پشت‌سر هم پرسید که از جمله آن‌ها «اتهام کشته شدن ۱۵۰۰ نفر در آبان ۹۸» بود که به دلیل تعدد سوالات به آن سوال پاسخ ندادم.
وی افزود: پس از جلسه، شهید رئیسی با من تماس گرفت و چون برنامه را به صورت زنده دیده بود گفت چرا آن سوال را جواب ندادی؟ سخنگوی دولت سیزدهم گفت: در پاسخ به شهید رئیسی گفتم که سال ۹۸ دولت آقای روحانی بود و سخنگوی آن دولت باید جواب دهد، اما شهید رئیسی تأکید کردند که این سوال نظام را زیر سوال برد و شما باید جواب می‌دادید.
منبع خبرگزاری فارس

مانع

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.