- تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ - ۱:۴۴
- کد خبر : 2174 چاپ خبر
دربهای اصلی بهشت زهرا(س) از ۴:۳۰ صبح فردا باز می شود
دربهای اصلی بهشت زهرا(س) از ۴:۳۰ صبح فردا باز می شود
پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی درب های اصلی بهشت زهرا (س) از ساعت ۴/۳۰ صبح روز پنجشنبه خبر داد. سردار سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص مراسم پنجشنبه و جمعه پایانی سال اعلام کرد: شهروندانی که طبق سنوات هرسال در آخرین پنجشنبه و جمعه سال قصد زیارت اهل قبور را
پلیس راهور تهران بزرگ از بازگشایی درب های اصلی بهشت زهرا (س) از ساعت ۴/۳۰ صبح روز پنجشنبه خبر داد.
سردار سید ابوالفضل موسوی پور رییس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص مراسم پنجشنبه و جمعه پایانی سال اعلام کرد: شهروندانی که طبق سنوات هرسال در آخرین پنجشنبه و جمعه سال قصد زیارت اهل قبور را دارند با هماهنگی به عمل آمده با مدیران محترم سازمان بهشت زهرا (س) می توانند از ساعت ۴/۳۰ صبح با بازگشایی درب های اصلی بهشت زهرا (س) مراجعه نمایند .موسوی پور افزود ؛ همکاران من در پلیس راهور تهران بزرگ در طول مسیر ضمن تسهیل در تردد مراجعه کنندگان به بهشت زهرا(س) نسبت رفع گره های ترافیکی احتمالی اقدام لازم را صورت خواهند داد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست ضمن مدیریت زمان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف های غیر مجاز و سد معبر که باعث اخلال در تردد دیگر شهروندان می شود جدا خودداری نموده و با رعایت سرعت مطمئنه به سلامت به مقصد برسند.توصیه پایانی رییس پلیس راهور تهران برای آن دسته از مراجعینی است که با موتورسیکلت جهت زیارت اهل قبور به محل بهشت زهرا مراجعه می نمایند، استفاده از کلاه ایمنی برای سرنشین و ترک نشین موتورسیکلت ضروری است؛ چرا که ضامن سلامتی راکبان این وسیله نقلیه کم ایمن کلاه ایمنی ، کلاه زندگی است.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0