• تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ فروردین ۱۴۰۵ - ۸:۵۷
  • کد خبر : 2481
  • چاپ خبر
حذف السد قطر به سود فوتبال ایران

حذف السد قطر به سود فوتبال ایران

تیم فوتبال ویسل کوبه با برتری مقابل السد به نیمه‌نهایی لیگ نخبگان آسیا رسید.  در نخستین بازی مرحله یک چهارم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۴۵ امشب، تیم‌های ویسل کوبه ژاپن و السد قطر در ورزشگاه پرنس عبدالله الفیصل شهرک ورزشی جده به مصاف هم رفتند. این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۳

تیم فوتبال ویسل کوبه با برتری مقابل السد به نیمه‌نهایی لیگ نخبگان آسیا رسید.
 در نخستین بازی مرحله یک چهارم لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۴۵ امشب، تیم‌های ویسل کوبه ژاپن و السد قطر در ورزشگاه پرنس عبدالله الفیصل شهرک ورزشی جده به مصاف هم رفتند.
این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی ۳ – ۳ تمام شد که رافا موخیکا (۶ و ۶۱) و روبرتو فیرمینو (۶۶) برای شاگردان روبرتو مانچینی و یویا اوساکو (۲۴) یوسوکه ایدگوچی (۷۴) و یوشینوری موتو (۴+۹۰) برای ویسل کوبه گلزنی کردند.
این تساوی تا پایان ۱۲۰ دقیقه ادامه یافت اما در ضربات پنالتی ژاپنی‌های بهتر عمل کرده و هر پنج پنالتی خود را با ضربات یویا اوساکو، یوشینوری موتو، میتسوکی هیداکا، کاتسویا ناگاتو و جین پاتریک گلزنی کردند‌. در سوی مقابل فیرمینو، آگوستین سوریا، بوعالم خوخی و اکرم عفیف موفق به باز کرن دروازه حریف شده و کلودینیو پنالتی خود را از دست داد تا ویسل کوبه اولین تیم حاضر در نیمه‌نهایی باشد.این تیم در دور بعدی به مصاف برنده بازی الاهلی عربستان و جوهور دارلتعظیم مالزی می‌رود.با شکست السد شانس فوتبال ایران برای حفظ سهمیه ۱+۲ در ۲ فصل آینده لیگ نخبگان افزایش یافت.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.