• تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۰
  • کد خبر : 2809
  • چاپ خبر
جام لیگ برتر بسکتبال زنان آبی شد

جام لیگ برتر بسکتبال زنان آبی شد

تیم بسکتبال زنان استقلال عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد. درحالی‌که قرار بود از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز آکادمی سحر و استقلال در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم بروند این بازی انجام نشد و استقلال عنوان قهرمانی را کسب کرد.آکادمی سحر که در بازی اول مغلوب استقلال شده بود در

تیم بسکتبال زنان استقلال عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد.
درحالی‌که قرار بود از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه امروز آکادمی سحر و استقلال در دومین دیدار فینال لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم بروند این بازی انجام نشد و استقلال عنوان قهرمانی را کسب کرد.آکادمی سحر که در بازی اول مغلوب استقلال شده بود در بازی دوم حاضر نشد تا آبی‌پوشان عنوان قهرمانی را کسب کنند.
بعد از پایان بازی اول فینال لیگ برتر، بازی دوم به دلیل جنگ به حالت تعلیق درآمد اما سازمان لیگ اعلام کرد که این هفته بازی زنان انجام شود.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.