- تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۴:۲۷
- کد خبر : 2434 چاپ خبر
تهران در دل بحران هم روی ریلِ خدمت ماند
تهران در دل بحران هم روی ریلِ خدمت ماند
بهرغم شرایط دشوار و آسیبهای ناشی از حملات، خدمات شهری تهران حتی برای یک روز متوقف نشد. ناوگان مترو و اتوبوسرانی با حداکثر ظرفیت به کار خود ادامه دادند تا چرخهی زندگی در پایتخت از حرکت نایستد و شهر همچنان بر مدار خدمت بگردد. ۹ اسفند ۱۴۰۴ جنگ تحمیلی سوم توسط دشمن صهیونیستی_آمریکایی آغاز شد.
بهرغم شرایط دشوار و آسیبهای ناشی از حملات، خدمات شهری تهران حتی برای یک روز متوقف نشد. ناوگان مترو و اتوبوسرانی با حداکثر ظرفیت به کار خود ادامه دادند تا چرخهی زندگی در پایتخت از حرکت نایستد و شهر همچنان بر مدار خدمت بگردد.
۹ اسفند ۱۴۰۴ جنگ تحمیلی سوم توسط دشمن صهیونیستی_آمریکایی آغاز شد. در این جنگ بنا بر گفته شهردار تهران ۶۲۴ نقطه پایتخت مورد اصابت قرار گرفت.طبق گفته زاکانی نیروهای شهرداری حتی در این ایام هم کارهای معمولشان را تعطیل نکردند.در همین جهت تشکری هاشمی عضو شورای اسلامی شهر تهران بابت تداوم خدمت رسانی در شرایط جنگی از زحمات کارکنان شرکت واحد اتوبوسرانی تقدیر کرد.به گفته تشکری هاشمی کارکنان اتوبوسرانی تهران با خدمت رسانی حداکثری در جنگ اخیر اجازه ندادند چرخه حملونقل عمومی در پایتخت دچار اختلال شود.و طبق گفته این عضو شورای شهر در جهت تداوم خدمت رسانی و با شروع گسترده فعالیت های بنگاههای تجاری از ابتدای هفته جاری، سرفاصله حرکت قطار شهری هم کاهش یافت تا شرایط برای رفت و آمد راحت و آسان مسافران فراهم شود و نگرانی های شهروندان مرتفع گردد.در روزهایی که صدای انفجار در گوش شهر میپیچید، روحیهی مردم تهران خم به ابرو نیاورد. شهر، زنده و استوار، زیر سایهی دستان پرتوان کارگران، رانندگان، آتشنشانان و نیروهای خدماتی، ایستاد و نفس کشید.امروز پایتخت نهتنها از دل بحران گذشته است، بلکه با امید و همدلی، آمادهی بازسازی و تداوم مسیر پیشرفت است.
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0