- تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۵ - ۱۱:۰۴
- کد خبر : 2375 چاپ خبر
تأکید رئیسجمهور بر آمادگی کامل برای تأمین پایدار انرژی
تأکید رئیسجمهور بر آمادگی کامل برای تأمین پایدار انرژی
رئیسجمهوری در نخستین ساعات عادی شدن روند فعالیتهای اداری کشور در روز شنبه (۲۲ فروردین) با حضور در وزارت نفت ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمترسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد. به نقل از شانا، مسعود پزشکیان شنبه (۲۲ فروردین) با حضور در وزارت نفت
رئیسجمهوری در نخستین ساعات عادی شدن روند فعالیتهای اداری کشور در روز شنبه (۲۲ فروردین) با حضور در وزارت نفت ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمترسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد.
به نقل از شانا، مسعود پزشکیان شنبه (۲۲ فروردین) با حضور در وزارت نفت با محسن پاکنژاد، وزیر نفت دیدار و درباره مسائل مربوط به این وزارتخانه با وی گفتوگو کرد.وی ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت، بر آمادگی برای تأمین انرژی و اهمیت تداوم خدمترسانی مطلوب به ملت ایران تأکید کرد. محسن پاکنژاد، وزیر نفت نیز در این دیدار گزارشی از اقدامهای این وزارتخانه در حوزههای مهم کاری ارائه کرد.رئیسجمهوری در این دیدار از تلاشهای وزارت نفت در ایام جنگ تحمیلی آمریکایی – صهیونی قدردانی کرد.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0