• تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۴ - ۲:۲۶
  • کد خبر : 2011
  • چاپ خبر
بازیکن آمریکایی استقلال در تهران‌ ماند

بازیکن آمریکایی استقلال در تهران‌ ماند

یکی از بازیکنان آمریکایی تیم بسکتبال زنان استقلال همچنان در تهران و در کنار این تیم مانده است. تیم بسکتبال زنان استقلال امسال در لیگ برتر ۲ بازیکن آمریکایی را به خدمت گرفت که یکی از آنها شنبه شب به صورت زمینی کشور را ترک کرد اما بازیکن آمریکایی دیگر این تیم همچنان در تهران

یکی از بازیکنان آمریکایی تیم بسکتبال زنان استقلال همچنان در تهران و در کنار این تیم مانده است.
تیم بسکتبال زنان استقلال امسال در لیگ برتر ۲ بازیکن آمریکایی را به خدمت گرفت که یکی از آنها شنبه شب به صورت زمینی کشور را ترک کرد اما بازیکن آمریکایی دیگر این تیم همچنان در تهران مانده است.
جمامی سرمربی استقلال با اعلام این خبر به فارس گفت: یکی از بازیکنان آمریکایی ما که در ایران مانده گفته است می‌خواهد بازی آخر را هم برای استقلال انجام دهد و پس از آن ایران را ترک کند.
استقلال که اولین حضورش را در لیگ برتر بسکتبال تجربه می‌کرد جمعه شب در اولین فینال موفق شد آکادمی سحر را شکست دهد.
قرار بود قهرمان لیگ برتر در ۲ بازی از ۳ مسابقه مشخص شود اما به دلیل شرایط فعلی کشور و حمله آمریکایی- رژیم صهیونیستی فعلا برنامه فدراسیون برای بازی دوم فینال مشخص نیست.

منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.