- تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۲۲:۵۲
- کد خبر : 2629 چاپ خبر
انتقال پیامهای مکتوب به آمریکا درباره خطوط قرمز ایران
انتقال پیامهای مکتوب به آمریکا درباره خطوط قرمز ایران
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر اخیر خود پیامهای مکتوب درباره خطوط قرمز ایران را با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل کرده است. خبرنگار فارس مطلع شد در سفر دورهای اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، پیامهای مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل شده است. این پیامها در خصوص برخی
وزیر امور خارجه کشورمان در سفر اخیر خود پیامهای مکتوب درباره خطوط قرمز ایران را با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل کرده است.
خبرنگار فارس مطلع شد در سفر دورهای اخیر سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه کشورمان، پیامهای مکتوبی با واسطه پاکستان به طرف آمریکایی منتقل شده است. این پیامها در خصوص برخی خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران از جمله مسائل هستهای و تنگه هرمز است.
بر اساس این گزارش، این تبادل پیامها ربطی به مذاکره نداشته و یک ابتکار از سوی ایران برای روشن شدن وضعیت منطقه و اعلام صریح خطوط قرمز کشورمان محسوب میشود.منابع مطلع تأکید می کنند آقای عراقچی کاملاً در چارچوب خطوط قرمز مشخصشده و وظایف دیپلماتیک وزارتخارجه امورخارجه عمل میکند.
پایان پیام/
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0