• تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۵ - ۲۲:۴۲
  • کد خبر : 2250
  • چاپ خبر
ابابیل‌ها این‌بار بی‌صدا مشغول کارند

ابابیل‌ها این‌بار بی‌صدا مشغول کارند

دشمن گمان می‌کرد با شهادت علمدار، خیمه فرو می‌ریزد، اما حالا سه هفته پس از آن داغ بزرگ، جهان خیره به کشوری است که نه تنها نترسید، بلکه در سایه تواضع و امیدِ رهبری جدید، لرزه بر اندام فرعونیان زمان انداخته است.  آخرین سخنرانی‌های امام‌شهیدمان یادتان هست و آن جملات معروف که بزرگترین ارتش دنیا

دشمن گمان می‌کرد با شهادت علمدار، خیمه فرو می‌ریزد، اما حالا سه هفته پس از آن داغ بزرگ، جهان خیره به کشوری است که نه تنها نترسید، بلکه در سایه تواضع و امیدِ رهبری جدید، لرزه بر اندام فرعونیان زمان انداخته است.
 آخرین سخنرانی‌های امام‌شهیدمان یادتان هست و آن جملات معروف که بزرگترین ارتش دنیا هم گاهی سیلی می‌خورد و ناو سلاح خطرناکی است ولی از ناو خطرناک‌تر آن سلاحی است که آن را هدف قرار می‌دهد. یا آنجا که از تکبر فرعونی ترامپ یاد کردند و پیش‌بینی سقوط او. بعد این صحبت‌های امیدبخش، ما انتظار نداشتیم روز شروع جنگ رهبر عزیزمان به شهادت برسد. خودم دائم دنبال نصرتی هالیوودی بودم که یا پرندگان ابابیل از راه برسند یا آب‌های دریا شبیه شن‌های طبس، ناوهای آمریکایی را غرق کند. یا مثلا دریا شکافته شود و ترامپ فرعون را ببلعد. امروز سه هفته از جنگ گذشته و ما شاهد هیچ کدام از این اتفاق‌ها نبودیم! پس نصرت و یاری خدا کجاست؟! شاید از نصرت خدا ناامید شده‌ایم؟! امروز صبح که فیلم رنگین‌کمان تهران دست به دست می‌چرخید، حس می‌کردم این لبخند خدا به تهران غم‌زده‌ی ماست! تهرانی که یک نماز عید پشت‌سر آقا سیدعلی به ما بدهکار است امسال.دیروز رسانه‌های اسرائیلی گفته بودند: آسمان ابری تهران به نفع ایران است و حملات پهپادی را مختل می‌کند. درحالی که برای مخفی شدن موشک‌های ایرانی عالی‌ست! به سال‌های قبل نگاه می‌کنم و به خشکسالی تهران، انگار واقعا رنگین‌کمان، لبخند خداست. چند روز پیش دوستی خبری برایم فرستاد از پرندگان مهاجری که رادارهای اسرائیل را مختل کردند. انگار این‌بار ابابیل‌ها بی سر و صدا مشغول کارند. دوست دیگری عکسی از موشک داخل حیاط خانه‌شان فرستاد و نوشته بود: می‌دونی اگه عمل می‌کرد یه محله می‌رفت هوا!
به ناو‌آبراهام لینکین و مانورهای رسانه‌ای‌اش فکر می‌کنم، خودمانیم چقدر ترسیده بودیم ولی الان کجا فرار کرده؟! لباسشویی ناو پیشرفته‌ جرالدفورد و دستشویی‌هایش چرا باید خراب شده باشد؟! زدن F35 رادارگریز و چندین هواپیمای سوخت‌رسان و پهپادهای ساقط شده را بدون کمک خدا می‌توانستیم؟! زدن پهپاد با برنو یک مرد عشایر! مگر پهپاد گنجشک سر درخت است؟! به سال‌ها قبل فکر می‌کنم، به لحظه‌هایی که ایران بدون آقا سیدعلی را هم نمی‌توانستم تصور کنم! حالا سه هفته است، آقا سیدعلی شهید شده. ایران با هزاران سلیقه بعد شهادت رهبر و بیش‌از یک‌هفته رهبری مردم توی خیابان‌ها و انتخاب شدن‌ خامنه‌ای جوان با اکثریت آرا در مجلس‌خبرگان، آرام گرفته. ما که یکبار هم پای صحبت آقا سیدمجتبی ننشسته‌ایم، چرا از لابه‌لای کلمات پیام‌هایش عاشق ادب و تواضع و امیدش به خدا و امام‌زمان شدیم؟!
مردم شب و روز، زیر باران و برف خیابان را رها نمی‌کنند، روز قدس جلوی چشم همین مردم، زنی شهید شد و هیچ‌کس از ادامه‌ی برنامه نترسید.آرامش و سکینه‌ قلب‌های ایرانیان مؤمن در برابر وحشت دشمن و توییت‌های شتاب‌زده و خنده‌دار ترامپ خیلی برایمان عجیب نیست چون از نُه ماه قبل به آیه‌های سوره‌ فتح انس گرفتیم. به دست یدالله که بالای همه‌ دست‌هاست. ایران ما! حالا محبوبیتش در جهان آنقدر زیاد شده که مسئولین آمریکایی خودشان یکی یکی استعفا می‌دهند‌. نیروهای ناتو بعد ۲۳ سال، جا خوش کردن در عراق، از این کشور فرار کردند.هزاران سرباز آمریکایی از ترس جان، به ایالات متحده برگشتند. می‌گفتند حزب‌الله بعد سیدحسن‌نصرالله کارش تمام شده ولی این شب‌ها خواب راحت‌تر آرزوی اسرائیلی‌هاست. کمی باید صبر کنیم. بعد از جنگ، فرمانده‌هان روایت خواهند کرد و از دست‌ مادرانه‌ حضرت زهرا برای ما بیشتر خواهند گفت. فقط باید کمی صبر کنیم.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.