- تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۴:۵۳
- کد خبر : 2937 چاپ خبر
احتمال مصوبهای خاص برای دانشآموزان کنکوری امسال
احتمال مصوبهای خاص برای دانشآموزان کنکوری امسال
دانشآموزان پایههای یازدهم و دوازدهم میگویند که دو مرحله برگزاری امتحان پایان سال، ظلم به آنهاست، حالا آموزشوپرورش خبر میدهد که شاید نیاز به برگزاری دو بار آزمون نباشد. «اگر شرایط کشور تداوم داشته باشد، امتحان داخلی برای دانشآموزان پایههای یازدهم و دوازدهم میگیریم و در این صورت برای کنکور باید شورای عالی انقلاب فرهنگی،
دانشآموزان پایههای یازدهم و دوازدهم میگویند که دو مرحله برگزاری امتحان پایان سال، ظلم به آنهاست، حالا آموزشوپرورش خبر میدهد که شاید نیاز به برگزاری دو بار آزمون نباشد.
«اگر شرایط کشور تداوم داشته باشد، امتحان داخلی برای دانشآموزان پایههای یازدهم و دوازدهم میگیریم و در این صورت برای کنکور باید شورای عالی انقلاب فرهنگی، خاص این افراد مصوبه بگذارد» این را امروز سخنگوی وزارت آموزشوپرورش علی فرهادی میگوید.
این در حالی است که پیش از این وزارت آموزشوپرورش اعلام کرده بود که اگر تا مرداد، وضعیت کشور تداوم داشته باشد، امتحان داخلی گرفته میشود و برای درنظر گرفتن سوابق تحصیلی در کنکور باید دانشآموزان دوباره در امتحان هماهنگ نهایی حضوری شرکت کنند.
اما حالا سخنگوی آموزشوپرورش از احتمال جدیدی به جز امتحان مجدد خبر میدهد و میگوید که «به نظر من صبر شورای عالی انقلاب فرهنگی ناظر بر این است که در نهایت در آموزشوپرورش چه اتفاقی میافتد یعنی آزمون نهایی است یا غیر نهایی، تا تصمیمگیری کند».
پایان پیام/
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0