• تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۲:۰۷
  • کد خبر : 2875
  • چاپ خبر
انصاری: منشأ آلودگی در خلیج‌فارس، نشت آب توازن نفتکش غیر ایرانی است

انصاری: منشأ آلودگی در خلیج‌فارس، نشت آب توازن نفتکش غیر ایرانی است

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه منشأ آلودگی در خلیج‌فارس، تخلیه آب توازن آغشته به مواد یک نفتکش غیرایرانی بوده است، گفت: هیچ‌گونه نشت نفت از خطوط لوله و از تأسیسات پایانه‌های نفتی یا سکوهای متعلق به شرکت نفت فلات قاره گزارش نشده است. شینا انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کل کشور در نشست

رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه منشأ آلودگی در خلیج‌فارس، تخلیه آب توازن آغشته به مواد یک نفتکش غیرایرانی بوده است، گفت: هیچ‌گونه نشت نفت از خطوط لوله و از تأسیسات پایانه‌های نفتی یا سکوهای متعلق به شرکت نفت فلات قاره گزارش نشده است.
شینا انصاری رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست کل کشور در نشست خبری سخنگوی دولت اظهار کرد: نتایج حاصل از پایش‌های انجام شده نشان می‌دهد منشأ آلودگی در خلیج‌فارس، تخلیه آب توازن آغشته به مواد یک نفتکش غیرایرانی بوده است لذا هیچ‌گونه نشت نفت از خطوط لوله و از تأسیسات پایانه‌های نفتی یا سکوهای متعلق به شرکت نفت فلات قاره گزارش نشده است.وی افزود: سازمان حفاظت محیط‌زیست با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای و انجام بازدیدهای میدانی، موضوع را مجدد در دستور کار دارد و گزارشات واصله را بررسی خواهد کرد.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.