- تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۱۰:۳۰
- کد خبر : 2853 چاپ خبر
چرا امتحانات نهایی داخلی از ۹ خرداد برگزار نمیشود؟
چرا امتحانات نهایی داخلی از ۹ خرداد برگزار نمیشود؟
برخی دانشآموزان میگویند چرا امتحانات نهایی داخلی مانند سایر پایههای متوسطه برگزار نمیشود تا آنها تعیین تکلیف شوند. آموزشوپرورش میگوید که نمیخواهد ۲ آزمون به آنها تحمیل کند. «برای پایههای یازدهم و دوازدهم، چون برگزاری ۲ آزمون موجب افزایش فشارهای روحی و روانی به دانشآموزان می شود، صبر میکنیم» این را وزیر آموزشوپرورش علیرضا کاظمی
برخی دانشآموزان میگویند چرا امتحانات نهایی داخلی مانند سایر پایههای متوسطه برگزار نمیشود تا آنها تعیین تکلیف شوند. آموزشوپرورش میگوید که نمیخواهد ۲ آزمون به آنها تحمیل کند.
«برای پایههای یازدهم و دوازدهم، چون برگزاری ۲ آزمون موجب افزایش فشارهای روحی و روانی به دانشآموزان می شود، صبر میکنیم» این را وزیر آموزشوپرورش علیرضا کاظمی میگوید.
این در حالی است که به گفته وزیر آموزشوپرورش ۸۰ درصد دانشآموزان بدون کنکور به دانشگاه میروند.
به دلیل شرایط کشور و چون امتحانات نهایی به دلیل تأثیر قطعی ۶۰ درصد در کنکور باید حضوری باشد، مقرر شد در صورت ادامه شرایط، امتحانات داخلی برگزار شود و با مهیا شدن شرایط، امتحان حضوری نیز برای کنکوریها برگزار میشود.
کاظمی میگوید که «تا ۱۵ تیر منتظر میشویم» و پس از حصول اطمینان از وضعیت کشور و بعد از در نظر گرفتن فرصت ۲۰ روزه برای آمادگی دانشآموزان برای شرکت در آزمونها، امتحانات را برگزار خواهیم کرد.
پایان پیام/
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0