- تاریخ انتشار : جمعه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۵ - ۹:۲۵
- کد خبر : 2589 چاپ خبر
دستگیری باند سرقت و انشعاب غیرمجاز خطوط لوله نفت منطقه جنوبشرق
دستگیری باند سرقت و انشعاب غیرمجاز خطوط لوله نفت منطقه جنوبشرق
مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه جنوبشرق از دستگیری سارقان باند برداشت فرآوردههای نفتی از خطوط لوله نفت استان کرمان پس از ماهها رصد و پایش خبر داد. به گزارش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق؛ نادر سلحشور با اشاره به اینکه دستگیری متخلفان با بازدیدهای مستمر و پایش خطوط

مدیر خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه جنوبشرق از دستگیری سارقان باند برداشت فرآوردههای نفتی از خطوط لوله نفت استان کرمان پس از ماهها رصد و پایش خبر داد.
به گزارش شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه جنوب شرق؛ نادر سلحشور با اشاره به اینکه دستگیری متخلفان با بازدیدهای مستمر و پایش خطوط لوله انتقال فرآوردههای نفتی توسط عوامل عملیات و حراست این منطقه حاصل شد، گفت: سارقان برای تسهیل در برداشت مواد نفتی، اقدام به نصب چندین انشعاب غیرمجاز بر روی خطوط لوله کرده بودند، که پس از هماهنگیهای لازم با مدیران شرکت و نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی استان کرمان، محل انشعابها بهصورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت.
وی ادامه داد: پس از هماهنگیهای لازم با مسئواین ذیربط، در نهایت با بازدیدهای نامحسوس شبانهروزی و کمینهای شبانه و طولانیمدت، باند سارقان مسلح، توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان دستگیر و برای طی مراحل قانونی و بازپرسی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.سلحشور یادآور شد: فرآوردههای نفتی متعلق به همگان است و رسالت و تعهد شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران نیز حفاظت از این سرمایه ملی است.
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0