• تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۱:۰۷
  • کد خبر : 2190
  • چاپ خبر
مربی تکواندوی لبنان: مقابل متجاوزگران سرخم نمی‌کنیم

مربی تکواندوی لبنان: مقابل متجاوزگران سرخم نمی‌کنیم

مربی ایرانی تیم ملی تکواندو لبنان گفت: کشور ما در مقابل متجاوزگران سرخم نخواهد کرد و اجازه نخواهیم داد آنها به آرزویشان برسند. فرزاد عبداللهی، مرب ایرانی تیم ملی تکواندو لبنان که این روزها در این کشور حضور دارد، سال‌ها به‌عنوان نماینده تیم ملی در میادین بین‌المللی روی سکوی قهرمانی جهان و آسیا ایستاد و

مربی ایرانی تیم ملی تکواندو لبنان گفت: کشور ما در مقابل متجاوزگران سرخم نخواهد کرد و اجازه نخواهیم داد آنها به آرزویشان برسند.
فرزاد عبداللهی، مرب ایرانی تیم ملی تکواندو لبنان که این روزها در این کشور حضور دارد، سال‌ها به‌عنوان نماینده تیم ملی در میادین بین‌المللی روی سکوی قهرمانی جهان و آسیا ایستاد و برای کشورمان افتخارآفرینی کرد، او حالا به‌عنوان مربی لژیونر در لبنان حضور دارد و جنایات آمریکایی صهیونیستی در ایران و لبنان را محکوم می‌کند.فرزاد عبدالهی، مربی تیم ملی تکواندوی لبنان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با محکوم‌کردن حملات آمریکا و اسرائیل به خاک کشورمان، گفت: آمریکا هیچ‌وقت قابل‌اعتماد نبوده و نیست، این دومین بار است که در حضور چشمان همه مردم دنیا پای میز مذاکره با ایران نشست، اما وسط مذاکره به کشورمان تجاوز کرد. آمریکایی‌ها بازیچه دست صهیونیست‌ها شده‌اند و در حال به‌آتش‌کشیدن منطقه خاورمیانه هستند.وی در ادامه افزود: طی این مدت به دنیا ثابت شد که حملات آمریکا و اسرائیل صرفاً به مناطق نظامی نبوده و نیست. طی این مدت تمام اخبار را دنبال می‌کنم، مناطق مسکونی، ورزشگاه، بیمارستان، زیرساخت‌ها و… همه‌جا را آنها بمباران می‌کنند. ما باید بدانیم که هیچ کشور خارجی نمی‌آید به ما کمک کند. همه افرادی که خارج از ایران زندگی کرده‌اند و حتی به سفر رفته‌اند، می‌دانند که هیچ کجا مثل ایران نمی‌شود. ما بهترین کشور را از هر نظر که بگوییم داریم، اما مسئولان نیز نباید مردم را فراموش کنند. ایران باوفاترین مردم دنیا را دارد و مسئولان باید بیشتر قدر این مردم را بدانند.
مربی تیم ملی تکواندو در ادامه عنوان کرد: تجاوز آمریکا و شریک جنگی او یعنی رژیم جعلی اسرائیل را صددرصد محکوم می‌کنم.اگر شرایط به همین روال ادامه داشته باشد، ماه آینده به ایران برمی‌گردم تا کنار هموطنان و خانواده و مردم ایران باشم.قهرمان سابق تکواندو جهان با تأکید بر اینکه نیروهای مسلح برای دفاع از خاک ایران، بهترین تصمیم را گرفته‌اند که جواب دشمنان را در پایگاه‌های کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌دهند، گفت: کشور ما هیچ‌وقت در مقابل زور سر خم نمی‌کند. برای کشورهای مسلمان حاشیه خلیج‌فارس متأسفم. آنها کشورهای دوست و همسایه ما بودند، اما حالا در این جنگ اجازه داده‌اند که آمریکا و شریک جنگی‌اش از خاک کشورشان به ایران عزیز حمله کنند.نیروهای مسلح بهترین تصمیم را گرفته‌اند که به خاک هر کشوری که محل حملات به ایران است حمله نظامی کنند. آنها هم نباید آرامش داشته باشند، چون خاک کشورشان را برای تجاوز به ایران در اختیار آمریکا قرار داده‌اند. جنگ باید کل منطقه را درگیر کند تا آنها که شریک جنگ هستند هم در آرامش نباشند.مربی تیم ملی تکواندو لبنان در ادامه، اظهار داشت: کشور ما در مقابل متجاوزگران سرخم نخواهد کرد و اجازه نخواهیم داد آنها به آرزویشان برسند. مردم باید این همبستگی را ادامه دهند و مسئولان کشور نیز باید کنار جوانان بمانند و به آنها اعتماد کنند.ما نباید اجازه بدهیم که دشمنان با احساسات جوانان بازی کنند. جوانان هم نباید با حرف یک احمق بی‌عقل به خیابان‌ها بیایند. اینها به هیچ‌کسی رحم نمی‌کنند. من فعلاً در لبنان زندگی می‌کنم، اینجا هم کمتر از ایران نیست. هر لحظه بمباران می‌شود، اما یادمان نرود، همیشه حق پیروز میدان است.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.