• تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۵۴
  • کد خبر : 2130
  • چاپ خبر
سخنگوی سپاه: حمله به شعب‌ بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن بود

سخنگوی سپاه: حمله به شعب‌ بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن بود

سخنگوی سپاه گفت: حمله به بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بود‌.  سردار علی محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: حمله به شعب بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است و اگر دشمن این اقدامش را تکرار کند کلیه شعب بانک

سخنگوی سپاه گفت: حمله به بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بود‌.
 سردار علی محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: حمله به شعب بانک‌های آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است و اگر دشمن این اقدامش را تکرار کند کلیه شعب بانک های آمریکایی در منطقه هدف مشروع ما خواهد بود.
منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.