- تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۲:۵۴
- کد خبر : 2130 چاپ خبر
سخنگوی سپاه: حمله به شعب بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن بود
سخنگوی سپاه: حمله به شعب بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن بود
سخنگوی سپاه گفت: حمله به بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بود. سردار علی محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: حمله به شعب بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است و اگر دشمن این اقدامش را تکرار کند کلیه شعب بانک

سخنگوی سپاه گفت: حمله به بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بود.
سردار علی محمد نائینی سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: حمله به شعب بانکهای آمریکایی در پاسخ به تجاوز دشمن به دو بانک ایرانی بوده است و اگر دشمن این اقدامش را تکرار کند کلیه شعب بانک های آمریکایی در منطقه هدف مشروع ما خواهد بود.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
ناموجود
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0