• تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۴ - ۱:۰۴
  • کد خبر : 1975
  • چاپ خبر
هشدار باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنان

هشدار باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنان

بازیکنان فوتبال در ایران برای جلوگیری از افت فاحش بدنی، رویکرد مهمی را در دستور کار خود قرار داده‌اند. با حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، مسابقات فوتبال در کشور به حالت تعلیق درآمده است. با توجه به تعطیلی تمرینات این نگرانی وجود دارد که بازیکنان از نظر بدنی دچار افت شدید شوند.

بازیکنان فوتبال در ایران برای جلوگیری از افت فاحش بدنی، رویکرد مهمی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.
با حملات رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاک ایران، مسابقات فوتبال در کشور به حالت تعلیق درآمده است.
با توجه به تعطیلی تمرینات این نگرانی وجود دارد که بازیکنان از نظر بدنی دچار افت شدید شوند.
با در نظر گرفتن چنین موضوعی کادرفنی برخی از باشگاه‌های لیگ برتری به بازیکنان تیم‌هایشان توصیه کرده‌اند که مراقب اضافه وزن خود باشند و حتی به صورت انفرادی تمرینات بدنی را پیگیری کنند تا در صورت شروع مجدد مسابقات لیگ برتر، آسیب کمتری از این بابت متحمل شوند.

منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.