- تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ - ۰:۳۷
- کد خبر : 1963 چاپ خبر
پیام تشکر نازون از باشگاه استقلال
مهاجم اهل هائیتی استقلال با ارسال پیامی از این باشگاه تشکر کرده است. به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، پس از شروع جنگ آمریکا و اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران و تعطیلی اجباری مسابقات لیگ برتر، اعضای خارجی تیمهای باشگاهی ایران برای حفظ امنیت خود راهی کشورهایشان شدند. در همین راستا، داکنز نازون مهاجم اهل هائیتی
مهاجم اهل هائیتی استقلال با ارسال پیامی از این باشگاه تشکر کرده است.
به گزارش خبرنگار ورزشی فارس، پس از شروع جنگ آمریکا و اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران و تعطیلی اجباری مسابقات لیگ برتر، اعضای خارجی تیمهای باشگاهی ایران برای حفظ امنیت خود راهی کشورهایشان شدند. در همین راستا، داکنز نازون مهاجم اهل هائیتی استقلال نیز ایران را ترک کرد.
آن طور که رسانه رسمی استقلال گزارش داده، نازون با ارسال پیامی ضمن تقدیر از ایمیل علی تاجرنیا، از حمایت و پیگیریهای باشگاه برای تأمین امنیت او تشکر کرده است. این بازیکن در پیام خود با قدردانی از توجه و نگرانی مسئولان باشگاه نسبت به وضعیت او و خانوادهاش، از فضای حرفهای حاکم در استقلال تقدیر کرد.
مهاجم استقلال در ادامه این پیام توضیح داد که پس از رخدادهای اخیر، با هماهنگی باشگاه برای حفظ امنیت خود ایران را ترک کرده و به همراه چند نفر از همتیمیهایش با خودرو به مرز آذربایجان رفته است. او همچنین اعلام کرد که پس از اقامت کوتاه در این کشور، از باکو به پاریس پرواز کرده و در حال حاضر در این شهر حضور دارد.
نازون همچنین در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار پیامهایی از حمایت هواداران و باشگاه استقلال قدردانی کرد و نوشت که با فراهم شدن راننده و امکان سفر امن تا مرز آذربایجان از سوی باشگاه استقلال، توانسته ایران را ترک کند. او در پایان این پیامها با ابراز امیدواری نسبت به برقراری آرامش، برای پایان هرچه سریعتر این شرایط دعا کرد.
منبع خبرگزاری فارس
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0