• تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۴ - ۰:۱۹
  • کد خبر : 1955
  • چاپ خبر
شهادت دختر ۸ ساله در حملات آمریکایی_صهیونی به جنوب تهران

شهادت دختر ۸ ساله در حملات آمریکایی_صهیونی به جنوب تهران

آوین امیرکاشانی، دختر ۸ ساله‌ای که همیشه لبخند بر لب داشت، حالا به کاروان شهدای مظلوم پیوسته است. وقتی بمب‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شهرری را لرزاند، فرشته‌ای کوچک از این دنیا پر کشید. آوین امیرکاشانی، همان دختر ۸ ساله‌ای که همیشه لبخند بر لب داشت، حالا به کاروان شهدای مظلوم پیوسته است. این دانش‌آموز

آوین امیرکاشانی، دختر ۸ ساله‌ای که همیشه لبخند بر لب داشت، حالا به کاروان شهدای مظلوم پیوسته است.
وقتی بمب‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شهرری را لرزاند، فرشته‌ای کوچک از این دنیا پر کشید. آوین امیرکاشانی، همان دختر ۸ ساله‌ای که همیشه لبخند بر لب داشت، حالا به کاروان شهدای مظلوم پیوسته است.
این دانش‌آموز پایه دوم دبستان طواف معماریان، که در محله صفاییه زندگی آرامی داشت، بامداد امروز در خیابان سرگرد محمدی، در میان آوار و آتش به آرزوی دیرینه‌اش رسید. آرزویی که همین چند روز قبل با همان زبان کودکانه‌اش خطاب به رهبر شهیدمان نوشته بود: «رهبر جونم من هم دوست دارم مثل شما شهید شم…»
آوین کوچولو حالا پرواز کرده است، اما مادر زخمی و برادر کوچکترش که این صحنه وحشیانه را با چشم خود دیدند، هنوز در بیمارستان با درد و ماتم دست و پنجه نرم می‌کنند. همسایه‌ها از مهربانی‌اش می‌گویند، از دستان کوچکی که همیشه برای کمک جلوتر از دیگران بود و از چشمانی که پر از محبت بود.
آوین! تو به آرزویت رسیدی، اما یادگار شیرینت برای همیشه در قلب‌های ما زنده خواهد ماند.
چندی پیش هم در روز نهم اسفند در پی حمله امریکایی صهیونی ۱۶۵ دانش آموز مینایی در مدرسه به شهادت رسیدند. بر اساس اعلام هلال احمر حدود ۳۰ درصد شهدا را کودکان تشکیل می‌دهند.

منبع خبرگزاری فارس

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.