- تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۶:۳۰
- کد خبر : 1867 چاپ خبر
چهارمین شب عزاداری
چهارمین بار که دل میسوزد، چهارمین بار که دوباره ایستادهایم. امام خامنهای شهید شده است اما مردم، بصیر و فهیم، از شهرهای ایران، از دلهای ایران، به میدان آمدند. و نفرت خودشون رو نسبت به دشمن ابراز کردند. و انزجارشون رو نسبت به آمریکای جنایتکار. و گلهای شعارشون رو به آسمان بردند. «آمریکا، جنایتکار!»
چهارمین بار که دل میسوزد، چهارمین بار که دوباره ایستادهایم.
امام خامنهای شهید شده است
اما مردم، بصیر و فهیم، از شهرهای ایران، از دلهای ایران، به میدان آمدند.
و نفرت خودشون رو نسبت به دشمن ابراز کردند.
و انزجارشون رو نسبت به آمریکای جنایتکار.
و گلهای شعارشون رو به آسمان بردند.
«آمریکا، جنایتکار!»
«صهیونیسم، منحوس!»
«ایران، ایستاده است!»
«امام، حیات دارد و، ما ایستادهایم!»
تو دهنی به آمریکا زدند.
تو دهنی به صهیونیسم زدند.
تو دهنی به جنایاتشان زدند.
و این چهارمین شب، اما نه آخرین شب.
چون ما میدانیم: هر چه بیشتر بخواهند ما را شکسته کنند، بیشتر ایستاده میشویم.
و هر چه بیشتر بخواهند ما را بینام و بیپناه کنند، بیشتر نام و پناه میگیریم.
این عزا نه تنها از دل میآید، بلکه از قلب میسوزد.
و ما میگوییم:
چهارمین شب عزاداری، اما نه آخرین شب.
چون ما همیشه ایستادگی میکنیم.
لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0