- تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۴ - ۱۵:۴۰
- کد خبر : 1841 چاپ خبر
مردم تجاوز آمریکا و رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
صبح امروز مردم انقلابی و داغدار ماهدشت در تجمعی گسترده، آنچه را «تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی» خواندند محکوم کرده و با شعارهایی پرشور، خواستار پاسخ قاطع به عاملان شهادت امام خود شدند. در این مراسم حجتالاسلام والمسلمین رادمهر، امام جمعه ماهدشت نیز حضور داشتند. صبح امروز خیابانهای ماهدشت شاهد حضور گسترده مردمی بود
صبح امروز مردم انقلابی و داغدار ماهدشت در تجمعی گسترده، آنچه را «تجاوز آشکار آمریکا و رژیم صهیونیستی» خواندند محکوم کرده و با شعارهایی پرشور، خواستار پاسخ قاطع به عاملان شهادت امام خود شدند. در این مراسم حجتالاسلام والمسلمین رادمهر، امام جمعه ماهدشت نیز حضور داشتند.
صبح امروز خیابانهای ماهدشت شاهد حضور گسترده مردمی بود که با چهرههایی اندوهگین اما ارادهای استوار گرد هم آمده بودند. شرکتکنندگان با سر دادن شعارهای مذهبی و انقلابی، این حادثه را «جنایتی آشکار» دانسته و آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسئول آن معرفی کردند.
مردم حاضر در این مراسم تأکید داشتند که این اقدام را نه یک حادثه عادی، بلکه «تجاوزی مستقیم» میدانند و معتقد بودند خون ریختهشده بیپاسخ نخواهد ماند. بسیاری از سخنرانان و حاضران، با اشاره به سابقه دشمنیهای پیشین، بر ضرورت واکنشی متناسب و قاطع از سوی مسئولان تأکید کردند.
حجتالاسلام والمسلمین رادمهر، امام جمعه ماهدشت، ضمن تسلیت این واقعه، بر حفظ وحدت، هوشیاری و ایستادگی ملت ایران تأکید کرد و گفت: «ملت ما در برابر سختترین حوادث نیز با انسجام و ایمان ایستاده و اجازه نخواهد داد دشمنان به اهداف خود برسند.»
در پایان این مراسم، مردم ماهدشت اعلام کردند راه و آرمانهای رهبر شهید خود را ادامه خواهند داد و از مسئولان خواستند با اقتدار و تدبیر، پاسخ درخور به این اقدام بدهند.
نویسنده مهدیه ایمانی

لینک کوتاه
برچسب ها
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0